Hfzhnfcls Arkadaşlar doğum yaptığımda her anını anlatacagimi dedim cuma akşamı suyum geldi doktorumu aradım hastaneye gittim ve ertesi sabah cumartesi günü acil sezaryana alındım bebeğin suyu azaldı normal dogumda yapamazmışım doktorum dedi rahmim kalp sekliydeymis ve bebeğim bir tarafında sabit kalmış bir müddet sonrada aynı kiloda kaldı ilerlemedi hatta buraya yazmıştım kilo alamıyor bebeğim diye ondanmış zaten sezaryan di 3 martta ama ogluşum erken geldi biraz kilosu düşüktü 2100 gr ve şekeri düşüktü yogunbakima aldılar şuan orada ins kısa sürede toparlayacak kavusacaz dua edin💙😊sezaryandan korkmayın ben çok korkuyorudum ilkti birde tirtitteredim o gün korkudan yersizmis insan yaşayınca anlıyor 😊👍 Sezaryani sipinal oldum ilk dogumum du korkuldugu gibi birşey değildi doktorum ve ekibi hastane ve çalışanları çok çok iyiydi ALLAH razı olsun sipinal daha iyi bebeginize hemen kavuşuyorsunuz şuan 3 günlük sayılırız ağlarım azaldı gibi sezaryan sonrası ağrılar oluyor sütünüz hemen gelmiyor sakın üzülmeyin daha sonra geliyor ağrılar geçiyor sonra dünya tatlısı miniginiz sizinle oluyor dünyanın en muhteşem anı ilk defa yaşadım RABBİM herkese nasip etsin doğum yapacaklara kolaylıklar nasip etsin güzel RABBİM 🍀😊 birde ekleme 37+3 dogumum oldu sezaryanim yani şükür RABBİME erken gelmek istedi benim oglum💙🐣💙
nerminnn_ Hfzhnfcls bebiş rahim kalp şeklinde diye mi kilo alamamış Allah bir an evvel kavuşmayı nasip aysşn benimde rahmim kalp şeklinde ve geride 16 haftalık olduk hala karnımdan görünmüyor inşallah zamanla düzelir
Zeyrista Hfzhnfcls öncelikle gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün çok güzel ömrü olsun inşallah evladınızın 🧿🤍🐣 Cuma günü sezaryen günü verdi doktorum çatım dar olduğu için sütün hemen gelmeyeceğini tahmin ediyorum siz sağma makinası aldınız mı tavsiye ediyor musunuz?
bebitomom Hfzhnfcls çok geçmiş olsun en kısa sürede sağlığına kavuşur inşallah bebeğiniz 🙏🏻 benim de rahmim kalp şeklinde ama çok hafif bir eğim var içe doğru doktorum bebeğin gelişimini engellemez normal doğuma engel olmaz falan dedi acaba sizin kalp şekli çok mu belirgindi ?
_tuuggcce_ Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün ❤️ sezeryan sonrası ne zaman duş alabilirsiniz, doktorunuz ne dedi?
Hfzhnfcls _tuuggcce_ yanı bir gün sonrasında alabileceğimi söyledi hastanede olduğum için almadim bugün taburcu olacağım minigim burada kalacak biraz daha🐣💙🐣 Amin Allah razı olsun canim benim 🍀
Hfzhnfcls nerminnn_ evet canim aynen sadece sabit bir yerde kalmış ondan nasip 🐣 Inş hayirla sağlıkla bir birinize kavuşmayı nasip etsin RABBİM 🐣😍
Hfzhnfcls Zeyrista amin ALLAH razı olsun canim benim ins hayırlısı ile sizinde kucağınıza bir almayı nasip etsin RABBİM 🐣☺ Sütun hep gelmiyor sakin sitres yapıp üzülme etkilenirsin benimde ilk dogumumdu sana tavsiye gelmesede üzülme evet ben hep sağdım 1 2 damlada olsa sağdım ve bebeğim benim kilosu düşük yazdım okumusunuzdur rahmim kalp şeklindeydi çok fazla kilo alamadı yogunbakimda ama sağlıklı sukur🐣🤗 Sizde pes etmeyin sipnal olun beneginizi sizi gösterince hayat buluyorsunuz sizde yeniden doğuyorsunuz 😊🤗
Zeyrista Hfzhnfcls çok teşekkür ederim içim açıldı gerçekten tavsiyelerinizi dinleyeceğim mutlaka 💐 bebişin iyi olmasına çok sevindim bir an önce sağlıkla ve huzurla yuvanıza geçersiniz inşallah çok güzel bir hayat diliyorum ailecek 🌸💕
Hfzhnfcls Zeyrista ya her konuşanı dinleme bence geçiyor çünkü o ağrıların acilarin inan evladini görünce konusunu duyunca🐣🐣😍😍🤗🤗 Aldığım markayı sorduysan lansinoh canim makine memnunum👍
Hfzhnfcls bebitomom ALLAH razı olsun canim benim 🐣☺ Evet tamamen kalp şeklinde ve sadece bir tarafında sabit kaldı ilk başlarda haftasına göre 2 hafta öndeydi 30.haftamizdan sonra hep aynı kiloda kaldı yeri dar olduğu için ve normalde mart 3 te sezaryan olacaktım bekletemem dedi doktorum cunki aynı kiloda hep ama benim oğlum erken gelmek istedi suyum geldi sancılarım başladı susuz kalıyordu hemen sezaryan oldum şükür rabbime iyiyim ins minigimde toparlanir 10 güne dua edin🐣🐣😊
bebitomom Hfzhnfcls Allahım Şafi ismiyle şifa versin inşallah oğlunuza en kısa zamanda sağlığına kavuşsun 🙏🏻
bebitomom Hfzhnfcls benim öyle değil hafif kalp şeklinde gelişimine engel olmaz normal doğuma da engel değil dedi doktorum şuan ikili test için geldim bakalım ne diyecek herşey nasip kısmet tabi