Tatlihamis Iyi geceler kızlar lütfen bilenler yardımcı olabilirmi.Ben konyada oturuyorum 3.bebeğime hamileyim iki oğlum var küçük oğlum bir buçuk yıl önce lösemiyi atlattı tedavimiz bitti çok şükür ama her ihtimale karşı kordon kanı saklatmazmizi önerdi doktorlarımız buda ankarada oluyormuş 27 haftalik hamileyim bilgi alabileceğim kimse yok ankara cebeci hastanesinde ıyi bi doktor tavsiye etmenizi rica ediyorum
deletedmom734 Tatlihamis Batuhan Özmen veya Bülent Berker... randevu alması biraz zordur çok meşguller irtibata geçmeyi deneyin
Maviii Tatlihamis çoğu doktoru iyidir aslında siz direkt randevu alın hangi doktor gelirse şansınıza onunla konuşun derim ben
Maviii Tatlihamis 0 (312) 508 35 08 randevu bu numaradan alınıyor canım. zor düşer biraz ama sabırla ararsan düşüyor illa ki
Pelinzade Cem diye bir hoca var çok övüyorlar en son muayene ücreti 350 di belki artmıştır en çok bu hocanın adını duydum
deletedmom734 Tatlihamis en son randevu almaya çalışanlara randevuları dolu demişler... 120 tl muayene ücretleri var yanlız... diğerleri hep asistan
Maviii Tatlihamis haftaiçi sabah 8 de aramaya başla canım düşer hemen 10-11 den sonra çok yoğunluk oluyor,
Pelinzade 122 tl Esra hoca var gebelik kabul etmiyor yeni hasta kaç kere aradım YÖK gebelik takibi yapmıyor ama siz özel durumunuzu söylerseniz belki kabul eder
Pelinzade Yalnız o hocaların kendi tel var onu bulamadım yazardım diğer bayanın verdiği genel randevu numarası Esra hanımdan başka iki erkek doktor daha var muayene ücreti yine aynı numara farklı kendi özel numaraları ordan sekreterleri çıkıyor onlar veriyor randavu