bendiyebiriii ozel muayeneye gidiyorum, 31 de gittim 34 de gideceğim sonrasında, nst ye 36 dan sonra başlayacagimizi soyledi doktorum, cat muayenesinide yapmadi. Dogumda bakmayi tercih ediyorum dedi. Simdiden sezeryan yada normal diye yonlendirmek istemiyor sanirim. Cunku zaten en ufak bir ihtimalde tum dusunulen plananlan seyler değişebiliyor. Örneğin bakti normal dedi. Bir muayenede bebeğin kalp atislarinin yavasladigiji gorsek sezeryan olur falan. O yuzden banada mantıklı geldi🤭