merveiyd Evettt hanımlar bugün görüş günü olanlar kimler? Kaçıncı haftadasınız? Biz bugün tam 37+0 olduk inşallah oğlumu görmeye gideceğiz, sezaryen günü alacağım. Sizde durumlar nasıl? ☺️
Btlklnc merveiyd bızımde görüş günümüz 11.50 de randevumuz var oğlumla 33+3 olduk güzel haberler duymaya ıhtıyacım varr dua eder mısınız? İnsallah sizde güzel haberler alırsınız 🤎
Ada-Uras-Asya merveiyd ewet bugün görüş günümüz 36+2 deyiz 10 Mart Cuma sezeryan günümüz alınmıştı zaten son 10 gün diyelim☺️
merveiyd Btlklnc Sizin daha erken saatteymişş, inşallah güzel haberlerle gelirsiniz, hepimiz için öyle ❤️ Hep dualarımızda olalım birbirimizin
Cey-cey Ada-Uras-Asya ya masallah aynı haftadayız bana hala gün vermedi doktorum bugun bizde kontrole gidecez 39 da alalım bisey olmazsa diyor 🙏🏻
ipekmom_ merveiyd bizde bugün 32olduuk raporumuzu almaya gideceğiiz 🥰 sanırım ilk nst yede bugün gireceğiz kızımla ❤️