gulcannurozturk Kızlar 37+5 iz kızıma kavuşmama çok az kaldı. Doğumu şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum aranızdan yapanlarlar varsa bilgilendirir misiniz? Doğumunuza kim girmişti, süreç nasıldı, öneriler vs. Teşekkür ederim şimdiden🥰
Nurdan06 gulcannurozturk dogum sancılarını tek kısılık odada cekıyorsun bı refakatcın oluyo dusa faln gırmıstm bn o gun hangı doktor nobetcıyse o doğuma gırıyot genelde doktorlar en son dogum anında gelıolat
Nurdan06 Ozgee123 bn normal dogum yaptım bebek cıkacagı zaman gelmıstı doktor en son stajyerler doktor oluyor genelde