Kızlar şuan 5+2 hamileyim . Daha önce 2 düşüğüm oldu. Gebeliğimin ilk zamanları göğuste hassasiyet ne bilim kasık ağrısı kramplar vardı. Bi kaç gündür nerdeyse yok göğüslerimin bile hassasiyeti gitti. Neden böyle anlamadım acaba sağlıksız bir gebelikmi diye şüphe duymaya başladım.