35+5teyim. Deprem olduğu zaman (hiç etkilenmeme rağmen) 4 5 gün nefesim tamamen kesiliyor sandım özellikle akşam saatleri. Sanırım yoğun duygularla empati duygum bir araya geldi. O insanlar neler çekmiştir derken kendimi nefes nefese buldum. Sonra aniden geçti. Nefes egzersizleri önerebilirim, zaten doğumda gerekecek.