Yagmurr8 Kızlar tecrübenize ve önerilerinize ihtiyacım var, ilk doğumum olacak Allah nasip ederse, hangi hastane hangi doktoru önerirsiniz memnuniyetiniz nedir?
06uysal TOBB etü hastanesinden paket aldım hastane de doktor da gayet iyi. Allah nasip ederse 15 20 güne doğumum olacak ins ondan da memnun kalirim
Yagmurr8 06uysal ya ne güzel süreci güzel ve memnun geçirmeniz çok önemli diye düşünüyorum, doğum paketi ne kadar maliyeti oldu peki
Yagmurr8 yagizegemom bende etlik lokman hekimin arkasında oturuyorum evime çok yakın ama memnuniyet nasıl onu merak ediyorum
sbh_tskrn merve_bulut ben de o doktora yeni başladım sizin kaçıncı haftanız nasil ilerledi doktor hakkında bilgi verebilir misiniz
Byztgce Liv hastanesi Özge şehirli KIncı çok aşırı memnunum çok ilgili. Her soruma sabırla cevap verir mesajlarıma her zaman döner çok seviyorum ❤️ 38. Haftamdayım doğum yaklaştığı için seviniyorum ancak doktorumdan ayrılacağım için üzülüyorum 😕
Yagmurr8 Byztgce yaaa öyley mi ne kadar güzel, Allah bir seste kurtarsın inşallah çok zorlanmadan kolaylıkla atlatırsınız
Byztgce Yagmurr8 doğum paketi almadım tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım çok uyguna geldi 4.000-5.000 falan
06uysal Yagmurr8 Aralık ayında 20 bine yaptık. Ben normalde şehir hastanesinde takipliydim sırf sezeryan olmak için özele gectim
merve_bulut sbh_tskrn 14.haftadayım canım baya ilgili bi doktor merak ettiğim herşeyi soruyorum tek tek anlatıyo ve ultrasonda en ince ayrıntısına kadar bakıyo ♥️