Yagmurr8 İlk doğumum olacak Allah nasip ederse daha çok küçüğüz 5 haftalık, hastane araştırıyorum Etlik şehir’de doğum yapan var mı? Süreç nasıl ilerledi, memnun kaldınız mı
Fatmanurr_ Yagmurr8 bende oraya gidiyorum cumartesi günü inşallah 34 haftalık olucaz perşembe randevumuz var gün almak için ne zaman geleyim onu konuşucaz taramaları orada yaptırdığım için inşallah doğum da orada olcak
Bahardkk Doğum için değilde aylık kontroller ve taramalar için gidiyorum memnunum şuan için. Doğumu da burada düşünüyorum 🥰
Yagmurr8 Bahardkk doğum zamanı nasıl olur acaba refakatçi alıyorlar mı, normal doğum istiyorum muayeneler acaba nasıl çok merak ediyorum
Bahardkk Yagmurr8 muayeneye eşler alınmıyor. Doğumda refakatçi alıyorlar odalar bir ve iki kişilik zaten hastane yeni olduğu için baya da temiz ben kontrol için uzman doktora denk getirmeye çalışıyorum Berna Seyhan. Tahliller ve taramaları da güzel yapıp anlatıyorlar neden yapıldığını falan.
Yagmurr8 Bahardkk doktor ismi verdiğiniz için teşekkür ederim, doğumda refakatçi olarak eşimizi alırlar mı acaba
Yagmurr8 Fatmanurr_ aynı doktoru denk getirebiliyor musunuz? Ve yine doğuma aynı doktor mu yaptıracak?
Fatmanurr_ Yagmurr8 doğumun da aynı doktor olur mu bilmiyorum onu bir sorarım genelde denk geliyor bu randevumdan 3 4 gün sonra yeni randevu açılıyor yada aynı gün almaya çalışıyorum bir sonraki zamana o şekilde denk getirebiliyorum