Ftmnr_35 Kızlar 36. Haftanın içerisindeyim. Çok özür dileyerek yazıyorum 4-5 gündür sabahları karın ağrısı ile uyanıyorum ve beni tuvalete çıkarıyor. Gece üşütüyorum desem atletsiz yatmam, evde sıcak doğalgazlı. Yani böyle bi durum yaşayan var mı?
Demirhan_baby Ftmnr_35 bende bugün 36 oluyorum. Dediğiniz gibi oluyor bende de. Kalktığım gibi tuvalete koşuyorum, gazda var tabi. Sizde de oldu mu bilmiyorum ama sanki karnım 1 hafta öncesine göre küçüldü gibi geliyor bana
Cey-cey Ftmnr_35 ya bende aynıyım cumartesi kalktm acayip bi gaz karın ageısı ishal oldum gün boyu devam etti ⅞ kere tuvalete cıktım mide bulantısı basladı ama öyle böyle degil gebeligin basındaki gibi mide ageısı gibimi desem agzımın tadı yok 😔 bende üşüttüm mü acaba diyorum cok şükür baska belirtide yok ama bisey yesem midem bulanıyo bi tuaf oluyo 🥺
Ada-Uras-Asya Ftmnr_35 36+2 deyiz benm son 2 Aydır böyle her sabah uyanır tuwalete koşarım gaz da war dediğiniz gibi ama benm için güzel oldu daha öncesi hep kabızlıktı
gulcannurozturk 37+5im bende de var aynı sorun. Bence son haftalar artık bebişler sığamıyorlar bağırsakları ittirdikçe ittiriyorlar bizim de boşaltım sistemimiz bozuluyor😁