Busekaradayi kızlar 36+5 haftalığım ama geceden beri cok açık renkte pembe kahve karışımı bir akıntım var peçetede çok daha net belli sizde de oldu mu endişelenmeli miyim çok çok sık idrara cıkıyorum bide
06uysal Busekaradayi nisan olabilir benim ilk dogumumda bu şekilde nisanin grlmisti. Doktora gitmelisin
Hallerimvarbenim Busekaradayi Bana da nişan gibi geldi nişanın gecesinde sancılarım çok arttı 10 saat doğurmaya çalıştım ama açılmam olmadı sabahına sezeryan oldum
Leylakacan34 Busekaradayi ilk hamileliğimde bende de böyle olmuştu doktoruma yazdim nişan gelmiş hemen gel bakalım demişti. Gittiğimde 4 cm açıklığım vardı. Doktorunuza bı yazın sizde
06uysal Busekaradayi 3. Gününde doğum yaptım. Ama sancım yoktu 5 cm açıklığım vardı. 39+6 da doğmuştu oglum