Deryaselin bununla ilgili post açtım. Canım ben araştırdım ve anladığım şu, omurumuza epudralde ilk katman olan kısma katater takılıyor oraya ilaç veriliyor.bak aynen şöyle yazıyor; epidural anestezide ilaç, omurilik etrafında bulunan ‘dura’ isimli zarın dışına enjekte edilirken, spinal anestezide bu zarı geçip içindeki sıvıya verilir. spinal anestezide ilaç, dura ismi verilen zarı geçip beyin-omurilik sıvısı içine enjekte edilir. Uygulama sırasında zar delindiği için, bu delikten az miktarda beyin – omurilik sıvısı çevre dokulara sızabilir. Sızıntı sonrası omurilik sıvısı azalacağından, sıvının omuriliği kaldırma gücü de zayıflar. Dolayısıyla epidural anesteziye kıyasla spinal anesteziden sonra ayağa kalkma veya oturma gibi eylemleri gerçekleştirilirken baş ağrısı görülme ihtimali daha yüksektir.
O yüzden olacaksa epudral olsun, hem sonrasında sırtta kalıyor ve ağrı kesiciyi oradan veriyorlar, süte geçmiyor böylece