Kızlar merhaba. 29+1 im dünden beri ayağa kalkınca kasığımın daha alt tarafında batmalar oluyor canım açmıyor baya yürürken. Kendimi yormadım da ama dün bazı şeylere çok canım sıkılmıştı ağladım felan kötü bi gündü. Şimdi hareketleri aşağıda hissediyorum. Üzüntüden olabilir mi, yada alağı yola mı girdi erken mi doğacak diye korkuyorum böyle batmalar yaşayan varmı ne dersiniz 😓