Şeker yüklemesi içeceği yediğiniz 2 dilim baklavaya eşit. Sabah aç gidip kan veriyorsun içeceği içiyorsun sonra tekrar kan veriyorsun ayrıca kahvaltıda çoğu insanın daha fazla kalori ve şeker aldığına eminim. Ben pcoslu olarak yaptırdım ve herşey normal çıktı. Gebelik şekeri, şeker yüklemesine göre daha tehlikeli birşey bana göre. Çoğu doktor tavsiye ediyor zaten. Hem bebeğe hem anneye büyük bir zararı yok. Tabii karar sizin.