mucizemizibekliyoruzz Yok geç kalmadınız, 35.haftadan sonra yapılmaya başlanıyormuş zaten, hatta benim için erken mi, birdahaki randevuda mı yapsak filan diye konuştu doktor ve hemşire. Bizim vücudumuzda bu bakteriden mevcutsa, Doğum esnasında bebeğe de bulaşma ihtimali olabiliyormuş (bulaşmayadabilir). Bunu tespit etmek için yapılan bir test. Bizim için bu bakteriler zararsız, ama bebekte çeşitli rahatsızlıklara vesile olabiliyormuş. Ben ikili, üçlü testleri yaptırmadım hiç, çünkü olumsuz bir durum çıktığında tedavi durumu yoktu. Ama bu test sonucunda tedavi imkanı olduğundan yaptırmakta fayda var bana göre.