Burcu1101
Neden dogum yaptırmıyorlar mıs ki
E acılman yok suyun gelmemiş sancın var sadece
Kac haftalıksın bılmıyorum ama daha erken ise dogum için o sancıya ilaçlarla müdahale etmeleri gerekmez mi? Belki sancıyı keserler bebek bir iki hafta daha kalır
Baska bir hastaneye git istersen canım , orası dogursanda dogurmasanda öylece göndermıs seni 🤷🏼♀️