Newmomi aynı durumdayım ya 34 haftalık hamileyim 30’a kadar laylaylom geldim ay dedim hamilelik ne kolaymış. 30’dan sonra asıl hamileliği yaşıyorum. Ağrılar, nefes darlığı, şişkinlik, uyuyamamak, biraz yürüyüp hemen yorulmak,sürekli acıkmak falan dedim tamam hamilelik buymuş öncesi değil. Ama olsun yavrularımıza kavuşmamıza az kalmış inşallah biraz daha sabır sonra bugünleri bile özleyeceğim sanırım