Plncnr-dnsn Emin olun daha kolay, büyüklerimiz çocukları için hep der ya büyüdükçe derdi de artar diye :) bi akrabamız 9 yıl sonra ikinci bebeğini kucağına alıcak yakın zamanda, bilemiyorum nasıl baş edicekler. Öyle görünce baktım ki birinci çocuk büyüdükçe kolay olmuyor ben ikinciyi çok uzatmadan yapayım dedim yani 😅 Haziran da kızım 4 yaşına giricek Ağustos’ta ikinci kızım doğucak inşallah 🙂 Şu an ki tecrübem olsa bende sizin gibi yapardım yani açıkçası, en azından oda elinizde oluyor. Şu an ben kızımı baş edemiyorum çok fazla istediğim gibi, her şeyi ben yapıcam edicem döneminde tam :))