Bhrgrgn Kızlar akşam saat 7den beri sol kaburgamın alt kısmıyla sol sırt kısımda bir ağrı var. Ağrı gittikçe şiddetlendi. Yattığımda nefesimi kesiyor. Uyuyamıyorum. Yaşayan var mı?
Aspenya44 Bhrgrgn ben 1 haftadır yaşıyorum detaydiya girdiğimde kaburgama ayağıyla baskı yaptığını söyledi doktor ondanmis
2prensesannesiiii Bhrgrgn 26+6 haftalığım kaburgam batıyor sırtım ayrılıyor sanki gecelerim haram🥲 magnezyum verdi dr bana mısın demiyor ağrı çok kötü
Maaperiii Bhrgrgn biraz erken başlamış sanki sizinki 38. Haftadayım 2-3 haftadır var bende de. Doktorunuza sorun isterseniz ama magnezyum kullanmanızı isteyecek büyük ihtimalle
Bhrgrgn Aspenya44 uzansam da geçmiyor. Nefesimi kesen çok şiddetli bi ağrı. Doktoruma danışıcam. Ne sola yatabiliyorum ne sağa.
Dolphin16 Erken başlamış sizinki genelde 30. Haftalarda başlar bebek yer bulamadığı için dönmesi falan zor olur ondan kaburgaya baskı yapar .
HKiLiCeR 24 haftadan 32. Haftaya kadar çektim sabahlara kadar uyuyamadm çözümü kalsiyum içmekte buldum. Ama lütfen önce doktora danışın.