3babymom Selin26 alakası yok bence 2 erkek 1 kızım var üçü de sagdaydi bebek rahimde oluyo yumurtalarimiz sağ ve solda ben üçünün de hareketlerini sağda hissediyodm
Selin26 Defnesa çatlayan ve döllenen yumurta rahme yerleşiyor ya hani, öncesinde hangi yumurtanız çatladıysa ona göre o yönde oluyor bebek, doktor söylüyor solunuzda sağınızda. Şu yumurtanız çatlamış diye
Defnesa Selin26 benim öyle birşey olmadı oğlum olacak tek tarafta hissetmiyorum hiç sürekli ahreket ediyor rahim zaten tam ortada yer alıyor batında bebeğin yönü desen sürekli değişiyor
3babymom Selin26 hiç sormadm bilmiyorm ama tahminimce sağ olması lazm Öyle hatırlıyorum Dr sağdan bakiyodu hep bı de hareketleri hep sagdaydi
Selin26 Defnesa bu rahmin yönü değil, rahmin sağında ve solunda iki kolu var. yumurtalardan hangisi döllenirse o kollardan rahmin içine yerleşiyor. doktorunuza sorarsanız hangi yönde olduğunu, hangi yumurtanızın çatladığını söyleyecektir, ama artık cinsiyeti öğrenmişsiniz zaten:)
Selin26 Genel olarak sağ yumurta çatlayıp döllenirse bebek erkek oluyormuş, ultrasonda ilk haftalarda sağımızda ya da solunuzda oluyor kese, sonra tüm karnımıza yayılıyor zaten, doktor hangi yumurtanın çatladığını sorarsanız söyler, sağ mı sol mu
Defnesa Selin26 bu söylediğinizin bilimsel bir açıklaması yok farkındasınız dimi cinsiyet yumurtadan seçilmez sperm belirler ye ekşiyi doğur Ayşe’yi gibi halk ağzı bir şeydir sadece
Selin26 Defnesa tabiki bilimsel bi açıklaması yok fakat genel olarak tutan bir öngörü diye soruyorum, cevaplayan arkadaşların içinde sağdan da soldan da erkek olan var zaten,