2.doğumum olucak zorunlu sezeryanım ilki ozelde olmustu simdi devlet hastaneleri hakkinda hic bi bilgim yok Şehir hastanesinde sezeryan doğum süreci nasil ilerliyor kacinci haftada gün veriliyor ,bilgisi olan tecrube eden var mı acaba bi çogu hastanede prosedurler ayni olabileceğinden soruyorumm🤦🏻♀️