Ay12345 Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Elektrikli ana kucağı kullanıyor musunuz , hangi marka modelden memnunsunuz fikirlerinize ihtiyacım var 🥰
Linasel Ay12345 ben aldım eleele den daha kullanmak nasip olmadı bekliyorum bebeğimi ama denedim çok güzele benziyor bakalım
Efe-02 ELELE elektrikli ana kucağı aldım daha bebeğim doğmadı ben çok beğendim inşallah bebeğimde beğenir
06uysal Ay12345 joie elektirikli almıştım çok güzel.ve kullanışlı. Oğlumda kullandık şimdi kizimada kullanicam.ins
mistocookie Ay12345 kuzum joie serina 2 in 1 aldık. %28 indirim var e bebekte bugün son, habern olsun. çok begendim ben
mistocookie Ay12345 ana kucağı iki parça haline dönüşüp manuel oluyor,titreşimi de var. kaçırma sen onu
mimaranne06 Ay12345 Ben joie dreamer aldım. Titreşimi ve müziği var. Kendi kendine sallama özelliği yok. Ben taşınabilir olması açısından katlanan az yer kaplayan aldım. Sık seyahat ediyoruz. Ama evde kullanacaksanız joie nin serina modeli daha güzel.