Çatı sedyesine çıkıyosunuz ilk bakıldığında trafik kazasi gecirmistik bayan bi doktordu acildeki önlem amaçlı bakıldı her hangi bi açilma var mi diye yanliş hatirlamiyosam iki parmağıyla açilma var mi diye bakti ama çok kisa surdu 5-6 saniye kadar ,2.ciye bakildiginda 40.haftami gecmistim artik doktorum o zaman biraz suyumu patlatmak istedigini dusundum biraz zorladi cok hafif bi aci hissettim en son oldugundada artik dogumdan bi gun onceydi muayene icin devlet hastanesine gidiyordum daha sonra ozele gectim çatimin dar oldugunu soyledi doktorum ertesi gun yatis verilip sezeryan oldum