TTtutku adet sancısı gibiydi benim dün gittim 39+1 di 6 saat kasıklarım agrımıstı gittim ebeler alttan baktı hiç açılma yok dediler ultrasonla baktı gayet iyi dedi nst ye bagladı o da iyi çıktı yolladı. Sen takip et belki üşütme falan olabilir bide ılık duş al o zaman gecerse yalancı sancıdır ben duş alınca gecti