senaunuvar Bugüb birden sağ kasığıma bir ağrı girdi. Böyle bir şey saplanmış gibi acaba normal mi yattım yatınca biraz hafifledi gibi oldu ama yine bir rahatsızlık hissediyorum. Keskin bir ağrı 😕
senaunuvar vyusala ara ara yine hissettiriyor ama çok yüksek ihtimalle idrar yollarımda bir şey var çünkü çok afedersiniz lavaboya girdiğimde alt karın bölgem de ağrı oluyor onun için sağlık ocağına gidip tekrar tahlil yaptıracağım
Tire35 senaunuvar geçmiş olsun benimde aynı şekilde lavaboda karnımın alt kısmında ağrı oluyor ve sağ kasığımda size ne dediler
senaunuvar Tire35 ben dün sağlık ocağına gittim idrar tahlili yaptırdım çok az bir enfeksiyon çıktı henüz doktora gitmedim 9’unda detaylı ultrason var o zaman sorucam ebeye sorduğumdaysa normal belki çocuğun eşi oradadır endişelenecek bir şey yok dedi
Tire35 senaunuvar iyi iyi bir şey olmasın inşallah enfeksiyon azsa eğer isterseniz dut kürünü bir araştırın bir daha ilaç kullanmayın Allah sağlık sıhhat versin