Beyzaaa21 ben ilk aylar kendimi zorladım içmedim belki günde 1 tane içtim ama şu an son haftalardayim aşırı stresteyim, ve 4 5 tane içiyorum, çok garip ama sigara kabızlığa çok iyi geliyor, ablam doktor o da hep kabizken içer, inşallah evladıma bisey olmaz ama içmesem de gerçekten psikolojikmen çok kötü oluyorum elim ayağım titriyor