Akşam lavaboya çıktığimda WC de böyle akıntı gibi bişe gördüm , sonra ayna ile baktım daha önce hiç gelmeyen biseydi , böyle beyaz biraz katı, neyse akıntı dedim. Sonra girdiğimde yine gelmişti , bu sefer nişan olabilir diye düşündüm , sonra yine geldi … Doktorum açıklığın var biraz heran olabilir demişti dün , şuan 36+5 teyim . Dua edin bana inşallah güzel doğum hikayesi yazmak nasip olur . Bunu da paylaşmak istedim 🥰❤️