tubi94 Benim balkonum açık, ama dediğiniz gibi kapalı balkonunuz varsa olabilir ki çokta iyi bir fiyata düştü. Benim evim 2+1 oturma odam zaten dolu ki bez için orası saçma olur, salonda zaten olmaz yatak odası desen yer yok 😂 balkonda açık olunca orayı kullanıyoruz