Busel Mervegvn123 ben ikisini de gecelik aldım elbise gibi onu düğmeli sürekli kanama oluyormus ve kontrol normalde sezeryanda olsa altı çıkar giy çok zorluyor diyen var normal istiyorum ki özellikle normal doğumda sürekli ebeler alttan kontrole geliyormuş açıklık için o yüzden elbise oneriyorlar
Mervegvn123 Busel her ıkı dogumdada kolaylık elbıseden yana ozaman tesekkur ederım bırını elbıse bırını alt ust alayım ozaman rıske atmayayım hıc ☺️
Mavi_boncuk3 Mervegvn123 valla ben bi alt üstü pijama takımı aldım birde elbise ikiside önden dügmeli emzirme kolaylığı var dedim ne olur ne olmaz eşimin tarafi geldikçe elbise giycem onun harici pijama
Mervegvn123 Mavi_boncuk3 demekki banada birini elbıse birini alt ust almak sart oldu 😔 eşimin tarafı geldıgınde alt ustle daha rahat ederım diye düşünüyordum bende
Mavi_boncuk3 Mervegvn123 ya ben tesettürden dolayı bide ne olur ne olmaz diye baksana arkadaşın biri yukarda dr lar kontrol ediyor felan demiş iyikide öyle almışım
Mommyustn 32 haftalığız 28-29 haftada yıkama ütüleme başlamıştı yavaş yabaş eksikleri tamamladım bu hafta hazır çok şükür 🙏🏼
Busel Mervegvn123 bence de mantıklı bir de ben sıcağa asla gelemem o yüzden alt üst almadım ama sen öyle tercih edebilirsin en fazla 1 gün kalacağız hastane de zaten
Mommyustn Mavi_boncuk3 kuzenim 8 aylıkken doğmuştu o yüzden nolur nolmaz erken olsun geç olmasın dedim 😅
Busel Mervegvn123 cuma günü koskoca 3 avm gezdim gecelik için sırf aldığım markalarda bile kısa kollu yoktu online zor buldum yeminle zaten evde de giyeceğim 1 tane de askılı aldım 2 tane kısa kollu
Mavi_boncuk3 Mervegvn123 aynenn😂😂 Ya o değil de haftalarımız yakın hep sizde de yediklerinizi sindirememe oluyor mu afedersiniz böyle agzımdan gelcek gibi oluyor ama gelmiyor 🫤
Busel Mavi_boncuk3 öf son 5 gündür var bende reflu hani yedigimle alakalı saniyordumda yok artık onunla alakası yok
Mervegvn123 Mavi_boncuk3 benım hep sindirememe sorunum vardı hamılelıgım boyunca kusmadım tıksınmedım ama son bır haftadır ınanılmaz mıde yanmalarım kusmalarım var ve gebelık basından berı bıtmek bılmeyen kabızlık oyuzden benımde hem agzımdan hem burnumdan gelecek gıbı oluyor 😔
Mervegvn123 Busel bende avmde pentı ve suwene baktım ama hıc lohusa takımı yoktu olanda bı ıkı parcada babaaanne takımı gıbı annelerı cok dıslamıslar burdan hepisini kınıyorum 😂 ınternetten bakacagım son çare caddelerdekı iç giyim magazalarına yöneleceğim
Mavi_boncuk3 Busel çok kötü ya bi kac haftadır var bende insan yatmaya cekiniyor 🤦🏻♀️ yemekten sonra yatınca oluyor bende