Ben düzenli olarak gidiyorum gayet başarılı profesyonel en ince ayrıntıya kadar tek tek anlatıp dinliyor sizi ayrıca ben daha önce bebeğimin kalp atışı olmadığı için araştırıp arkadaş tavsiyesiyle görüşmeye gitmiştim kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi de 32 haftalık hamileyim çok şükür 🤲 bence samsunun en iyi doktoru çok mütevazi biz ailecek çok sevdik kendisini kendisini kesinlikle tavsiyesi ediyorum