Allahkahretmesin1 Bilmiyorum ama ben onun doğru olduğuna inanmıyorum ya. Ona bakılırsa sizin de benim de daha başka insanların da daha hamileyken göğsünden süt sızdı, sızıyor. Ee doğum gerçekleşmedi ki, doğum şekliyle ilgisi varsa hamilelikte neden sızıyor o zaman? 🙃
40+5′te hiçbir doğum belirtim olmamasına rağmen hastaneye yatışım yapıldı, suni sancı verildi, plasentada kanama başlayınca mecburi sezaryen oldum. Ve doğumun hemen ardından sütüm geldi çok şükür. Dediğim gibi hiçbir zaman ya sütüm olmazsa diye düşüncem olmamıştı, bence kimsenin olmamalı.