Kızlar tekrar merhaba. Geçen de anlatmıştım klomen kullandım yumurtam oluştu ama 11 mm oldu daha da büyümedi ve çatlamadı. 27-28 günde bile yumurtlama olabileceğini öğrendim burdan. Doktorum bu ayı iptal edelim bi sonraki döngüde tekrar başlayalım dedi. Ben yinede bu ayı kontrol etmek istiyorum kendim klomen kullandım çünkü ama bu yumurtlama testleri vs hiç bişey bilmiyorum anlamıyorum yardımcı olabilir misiniz? Nerden alabilirim nasıl kullanabilirim?