Aaaysee ay yavrum sorma halimi geceden beri hastanedeyim su değil negatif diyorlar, aşırı enfeksiyondan kaynaklı sulu akıntı olmuş diyorlar ama ne bir doktor bakıyor ne serum ne ilaç bir şey veren yok boş boş yatıyorum. Bir gelsinler eve gideyim bir şey yapmıyorsanız dicem