Sevval0308 Ayaz33 canım selamlar. Giriş ücreti 500 TL ama sendika üyeliği polislik,askerlik,sağlık çalışanı,gazı şehit yakını olması durumuna göre 80 lira bı indirim yapılıyor :) bende Fatma hanıma gidiyorum
Ayaz33 Sevval0308 Sevval0308 10 gün içerisinde genelde oluyor ücretsiz, ondan sordum farklılık var mıdır diye :) son aylar iki haftada bire düşecek bakalım doktora gittiğimde yönlendirir teşekkür ederim 🥰