aysenur449 Haftamdayım karnım da değişik bir kasılma gibi bir şey var şiddetli bir sancım falan yok ama bugün bir de çok çok az hareket etti bebiş normal mi acaba napmam lazım bilemedim
Ebrarliva aysenur449 canım bebeğin büyümüş harekelterinde azalma olması çok normal yeri darlasti. kasılmalarbbu haftalarda çok oluyor ztaen doğumun çok yaklaşmış
aysenur449 Ebrarliva ilk doğum diye ben 40 falan bulur diye düşünüyordum okuduklarıma bakınca erken doğum riskim de yoktu ama korkuttu bu durum beni biraz şimdi
Ebrarliva aysenur449 canım benimde ilk gebeligimde öyle 35 ten sonra kasılmalarım.oldu 38+5 doğum yaptım seninkide normal bence
TubaEraslan Normal olabilir ama geçmesse ve sürekli sancı artarsa git .bende tam 3 saat sancı çektim bu akşam hemen hastaneye gittik. İlk defa nst bağlandım.her şey iyiydi .idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ondan sancı