Kızlar dogurdum bende sonunda 2. Sezeryan ım devlet doktorum 39+3 gün verdi 39+2 de son gün kontrole çagırdı ilk nst ye girdim direk sonuçları doktora göstermek için odasına gittim direk ultrason dan bakalım dedi bebegimin suyu azalmış sana bugun yatış yapalım dedi ve tektim hastanede hepimiz kendimizi yarın için hazırlıyoruz eşim işteydi Annem yurtdışında idi akşam gelicek ti vs.
Oyalanmadan dogum haneye diyerek beni gönderdi hızlıca gittim yatış işlemleri yapıldı tekrar nst son kontroller derken öglen 2 de dogumhaneye girdim akşam 6 bucukta oglumu doğurdum doktor nasıl istersin belden mi uyuşturalım genel mi dedi belden uyuşturun dedim ine falan acımıyor küçük ısırık gibi bişey ama o gün devlet hastanesinde çok sezeryan dogum vardı hemen gerçekleşti aceleci davrandı doktorlar burası sizi korkutmasın hassas diye belirttim ama kesigi hissettim ilk 3 kesigi söyledim hatta çok acımıyordu ama can da yakıyordu sonrası sıfır zaten tamamen uyuştu oglum dogdu hemşireler götürdü arkasından ben gittim sonra oglum yanıma geldi 2 gün yatış sonra çıktım ayaga kalkmak falan zor ama korkulacak kadar degil inanın 2 kez oldum acı aynı acı herkes dayanır diye düşünüyorum agrı kesici ve serumlar insanı ayakta ve dinç tutuyor zaten kesik konusuna gelince çok aceleci davrandılar ondan oldu sanıyorum çünkü çok sezeryan hasta vardı herkesin doktoru acı eşigi farklıdır Allah herkese hayırlı dogum lar nasip etsin 🤗🤗