SemaSelim ayyy benimde o aya kadar yoktu çok sevinmiştim iç karnım büyük demek dedim büyükler öle derler bizde 😀 sonra bi gün 8. Ayın içindeydim banyodan çıktım heryerim çatlamıştı o kadar krem kıstım sürmeme rağmen 🤷♀️ çatlak oluşçaksa vücuttan vücuda göre değişiyor siz ne yaparsanız yapın oluyor 🤷♀️🤷♀️