MelodyFairy Regle 8 gün kaldı 🥹1 Mart’ta kan vermeyi düşünüyorum ama bir yandan da test yapmak istiyorum yarın yapsam olur mu ? çıkar mı çok mu erken 🤔
_almirasmom MelodyFairy ben 7 gun varken erken gebelik testı yaptım cıft cızgı cıktı 2. Cızgı sılıktı ama cok deıl anında cıktı hatta sabah kan verdım 282 cıkmıstı vajınalden kesede vardı:) 10 gun onceden bıle test yapsam cıkarmış😃
Deletedmom_85 MelodyFairy kan testi aslında verebilir fakat belki yükselme olmamışsa boşuna üzülmeyin reglinize yakın vermek garanti olsun dedim.
Summerwine MelodyFairy ikisi içinde.Hatta sabredip regli gecikmesi beklerseniz daha iyi.Cunku beta düşük çıkınca bir de onun stresini yapacaksınız sürekli test verip yükseldi mi acaba diye
DilanBolat33 MelodyFairy Benim de 8 gün vardı. dün yaptım tek çizgi anında çıktı 5 dk bekledikten sonra çöpe attım. Aradan bir kaç saat geçti çöpe tekrardan çöpe atacağım zaman ikinci çizgiyi silik gördüm . Ben de kan vereceğim emin olmak için
MelodyFairy Summerwine aslında günümü beklemek istiyordum🤷 ama 1 Mart’ta kadın doğum randevum olunca gitmişken kan vereyim istedim😌 kan garanti enn net sonucu verdiği icin ,sanırım idrar testi yapmayacağım .