Benimde bu gebeligimde çok aşağıda vajinada çok baskısını da hissediyorum ama benim erken doğum riskim de var. İlk gebeligimde karnım inanılmaz yukardaydi doğuma giderken bile hiç aşağı inmedi 34 haftada doğum yaptım. Değişiyor bence gebelikten gebeliğe