Kızlar ben sat a göre 7+3 ama cihaza göre 6 haftalık hamileyim çok şükür kalp atışı var ama düşük riskim var diye progestan verdi Bi kaç gündür çok kasık ve bel ağrım var dünden beri de goguslerimdeki hassasiyet geçmiş durumda acaba düşük mü olacak benzer şeyler yaşayan
var mı acaba aramızda