Sobb Seval75 amin inşallah gerçekten böyle dikeldiklerinde karnın sertleşince insan korkuyor görünce 🙂
Mihribankya Sobb aynen benimde ilk hamileliğim eşyaları bi an önce hazırlamak istiyorum zaman geçer çabucak belki diye tabi vaktiyle sağlıcakla gelsin hepsi 🤲☺️
Sobb Mihribankya amin inşallah benim bitti sayılır bir tek benim hazirligim kaldı onuda yavaş yavaş inşallah halled3cegim ayaklarım.sistigi için pek bir yere çıkamıyorum
Mihribankya Sobb Allahım o ayak şişmeleri nedir öyle iki haftadır çekiyorum ayaklarım sanki beni taşımıyor artık dolma parmaklarla dolaşıyorum ortalıkta
Busel Sobb benimki yüzünü anca gösterdi dedik cekingendir sakindir ama yok😅 maşallahı var bugün özellikle
Sobb Mihribankya aynı aynı cnaim benimkide inşallah dogumdan sonra geçer hele yürürken ağrı yapması sendede var mı ağrı
Mayaknyazli Benimki de 31+4. Çok heyecan var 3 cü bebişim olmasina ragmen🥰hepsi farkli. Hele bide bobrek genişlenmesi yaşayan biri olarak daha cok heyecanli oluyo insan🤣🤣37 haftamiza kadar gide bilirsek iyi olucak🙌😍
Mavi_boncuk3 Sobb 30+4 heyecan, sürekli uyku isteği, yorgunluk, nasıl Doğum olcak diye düsünceler ne ararsan var 🫠 Bende bide son bi kac haftadir yediklerim geri geliyor gibi ama çıkarmıyorum sizde de öyle oluyor mu kızlar sindirim zorluğu yaşıyorum resmen 🤦🏻♀️
Sobb Mavi_boncuk3 yok canım b3nde çok şükür yediğini çıkarma ilk 4 ay oldu sonra bitti. B3nde bi ayakta şişme ağrı var bide bel agrisi
Mihribankya Sobb karıncalanma var bide baldır tarafı sanırım yanıyor içten içten uyuşuyor kaburgalarım batıyor sırt ağrıları falan hele mide yanmaları ay inşallah şu doğumu atlatalım da geçsin bunlarda
ikimelekannesi45 Sobb hafta ve günlerimiz aynı bizde bugun 31.haftaya girdik benim ikinci gebeligim o yüzden ilkteki kadar heyecan cok olmuyor 🤭 kiyafetler hazır sadece yıkanıp utulenmeyi bekliyor. Önceside kız oldugu icin eksigim kalmadı tamamladım 😊bayram haftası bayramdan önce kavusacagız biz muhtemelen doktor 38.haftada alıyorum dedi ilki sezeryandı
Sobb ikimelekannesi45 aaa ne güzel benim ilk gebeliğin. Çok heyecanlıyım bizimde bitti sayılır hazırlıklar. Bana 1 mayıs doğum dedi doktorum. 38. Haftada neden alıyorlar 39 felan değil sezaryan
ikimelekannesi45 Sobb hem devlet hemde özel takipliyim devlette dogum yapicam sordum 38de alıyorum dedi. Özeldekinede sordum acaba o nasıl yapıyor diye o da 38 dedi. Biraz doktora bagli sanirim. 2. sezeryanı olup 39da dogum yapanlar var ama benim sansima 38ciler denk geldi
ikimelekannesi45 Sobb bende hep 39 diye hayal etmistim insallah doktoru ikna edebilirim 😂 ilk kızım 40+5 de sezeryanla dogmustu. Rabbim hepimize saglıkla kavusmayi nasip etsin 🤲