Zeynep_2049 bende 38.haftamdayim bende cok kararsızım normal mi olsa diye ama normalin de riskleri var kordon dolanması, suyun azalması, bebegin kakasini yapması, eskiden normalde çok anne bebek ölürmüş, şimdi niye teknolojinin nimetlerinden yararlanmayalim ki tabi ki herseyin normalse sürekli kontrole gideceksen normal seç en güzeli en tabi ama ben hamilelikten kaynaklı aşırı stresteyim sanırım sezeryan için gün alip kafam rahat gitmek en iyisi gibi Rabbım yine de hayırlısını versin