Anneler ablalar iyi geceler size bir sorum olacak cevabını bulamadım.Ne yazık ki ülkemizde büyük bir felaket yaşandı nice canlar gitti giden her can bizim canımız oldu ağladık her cenazede her umud da güldük hepimizin başı sağ olsun Rabbim ümmeti Muhammed Mustafaya yardım etsin bizi tez zamanda selamete çıkarsın. Deprem bölgesinden gelen veya oraya gitmesi için yardımlar toplandı .Ne yazık ki bugün elime geçen bir yardım kolisinde tarihi geçmiş bebek biberonları emzikler hijyenik pedler buldum.Nacizane size sorum biberon ve emzikler kullanılabilir mi ne yapmalıyım açıkçası ilçemize gelen bebekli depremzede misafirlerimize vermek istiyorduk bunu yapabilir miyiz? Sorum biraz uzun oldu hakkınızı helal edin