Biz oda takımı aldık ama oda küçük olduğundan büyüyen beşiği normal beşikle değiştirdik.90a 140 ölçülerde 3-4 yaşına kadar kullanabileceği beşik var içinde. Ayrıca ilk 6 ay kullansbileceği anne yanı beşik aldık tek tarafı açılan yükseklik ayarı olan. Sepet beşiklerden daha kullanışlı geldi bana.