Pamuk Kızlar 10. Haftaya giriyorum 1haftadir bel ağrısı çok eğilip kalkarken falan doktor sorun yok diyor ama.. Yaşayanlar varmi?
Azeri Merhaba ben bu gun 18 haftama girdim belim Cok Ariyor,Hamile oldugum gunen beri Oluyor,ayak uste 1 saat dursam eyer En coku 1 saat Olucem yani o kadar ariyor,