Merhaba benim bebeğim de 35+3 de sezeryan ile doğdu. Erken doğum olduğu için emme refleksi çok gelişmemişti. Hastanede göğsümü çekiştirip alabildiğine sütümü verdim + mama yaptık. Eve çıkınca sadece elektrikli pompa ile sütümü sağıp şırınga ile bebeğimi besledim. Elektrikli pompa ile sağınca süt azalmadı aksine çoğaldı bence. Lütfen süt şöyle azalır böyle azalır laflarına kulaklarınızı tıkayın, moralinizi yüksek tutun. Eğer göğsünüzü tutmuyorsa YouTube de şırınga ile bebek besleme videosu izleyin. Ben bebeğimi yaklaşık 38 gün böyle besledim. Daha sonra alıştı göğsüme. Rabbim yardımcınız olsun 🌼