aras5289 ücretsiz açtım daha 1 hafta oluyor, başvuru yaptım ertesi gün evrakları imzaladım. Şahıs şirketi açıldı, sıra trendyolda ne satacağıma karar verip Trendyola basvuru yapmakta . Aklımda bir kaç şey var ama degerlendiriyorum henüz . Kâr zarar ilişki dikkatli olmak gerekiyo