Selam hanımlar;
İlk sezeryanımdan 1 sene sonra tekrar hamile kaldım. Şu an 27 haftalık hamileyim ve hamilelik boyunca ilk defa dikişlerimin acıdığını hissettim. Hafifte böyle sanki içten yanma var gibi üşüttüm mü acaba yolsa karnım büyüdükçe mi acısı hissediliyor anlayamadım. Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu?