23 ünde doğum yaptım spinal sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım ,boşunaymış bütün korkularım miss gibi doğurdum çok şükür .İnanılmaz kolay ve hızlıydı .Çok da keyifli 🥰🥰 kimse korkmasın iyi bir hastanede iyi bir doktor ile herşey çok güzel ve acısız oluyor ,rabbim herkesi sağlıkla kurtarsın 🤍 O günün tadını çıkarsın herkes ☺️