Hilal-13 2 kere ultrasyona bakmaya gitik daha çok küçük 10+5 haftalık daha 😊 İlk Ultrasyonda bebek kesesi yuvaak görünüyor İkincide biraz daha farklıydi kese yuvarlak olunca kız fasulyeye benzediği de de erkek diyorlar doğrumu acaba bilen varmı ~
Mervvvever kalbim-30 benim sağdaydi doktor kiza benziyor degisebilir dedi burda cok okudum bu teorileri çürütenleri o yüzden böyle seylerin cok doğruluğu yok😅
Zeyno21111 kalbim-30 Değil çünkü ilk kızım sağ sağdaydı :) 12+5 hamileyim bebeğim yine sağda ve kesemiz fasülye şeklinde ama kız diyorlar %80 bu hafta inşAllah net öğrenicem :)